- Serwis prawniczy https://www.eprawohub.pl zaświadcza o zgodności
dokumentu prawnego z prawem krajowym i europejskim, w tym
przede wszystkim z przepisami RODO. - Serwis prawniczy https://www.eprawohub.pl udziela licencji
wieczystej na przedmiotowy dokument prawny. - Wieczysty Licencjobiorca niniejszego dokumentu tj. DD Projekt, ul.
Krakusa 11, Kraków 30-535, NIP: 6793215200, REGON:388 598 117
, ddprojekt@ddprojekt.pl, będący właścicielem strony
https://ddprojekt.pl/ zobowiązuje się do przestrzegania zasad w nim
ustanowionych.
I. POLITYKA PRYWATNOŚCI
§ 1. Informacje ogólne
- Niniejsza polityka prywatności ma charakter informacyjny.
- Niniejszy dokument określa zasady prywatności na stronie internetowej
https://ddprojekt.pl/ . - Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane na podstawie
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10
maja 2018 r. oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.). - Zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO Administratorem danych jest
- DD Projekt, ul.Krakusa 11, Kraków 30-535, NIP: 6793215200, REGON:388 598 117
ddprojekt@ddprojekt.pl , będący właścicielem strony https://ddprojekt.pl/ . - Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji
mu przekazanych, a dotyczących użytkowników strony internetowej. - Administrator z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne,
w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę
przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem
osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną
modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących
przepisów prawa - Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z zasadami z art. 5 RODO tj.
- przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby,
której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”) - zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i
nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami;(„ograniczenie
celu”) - adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w
których są przetwarzane;(„minimalizacja danych”) - prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane („prawidłowość”)
- przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane
dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których
dane te są przetwarzane („ograniczenie przechowywania”) - przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych
osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem
przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za
pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych
(integralność i poufność”).
- przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby,
- Administrator danych osobowych przetwarza tylko dane osób pełnoletnich. Jeśli
opiekunowie prawni osoby niepełnoletniej powezmą wiedzę o tym, że wypełniła ona
formularz dostępny na stronie https://ddprojekt.pl/ prosimy o skontaktowanie się z
nami w celu usunięcia tych danych z bazy. - W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających jego bieżącą
działalność udostępnianych np. przez firmę Google, Dane Osobowe Klienta mogą być
przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) lub innego państwa, w
którym podmiot z nią współpracujący utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania
Danych Osobowych przy współpracy z Administratorem.
§2. Cele i podstawy prawne przetwarzania
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Dane osobowe zbierane poprzez
formularz kontaktu lub formularz do wyceny zamieszczony na stronie
https://ddprojekt.pl/ obejmuje m.in.: takie informacje takie jak: imię i nazwisko, adres
e -mail, telefon służą do identyfikacji Klienta, nawiązania z nimi kontaktu
handlowego, przekazania wyceny usług realizowanych przez Administratora czy też
prowadzenia negocjacji handlowych z Klientem i ewentualnie podpisania i realizacji
umowy. - Dane osobowe zbierane na stronie https://ddprojekt.pl/ są przetwarzane przede
wszystkim na podstawie zgody osoby (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,
której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. - Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być
przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną
lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego –
odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004
roku – Prawo Telekomunikacyjne. - Dane Osobowe Klienta mogą być przetwarzane również na podstawie:
- obowiązujących przepisów prawa – gdy przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. gdy na
bazie przepisów podatkowych lub rachunkowych Administrator rozlicza
zawarte umowy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO); - niezbędności do innych niż wymienione powyżej celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub
przez stronę trzecią, w szczególności do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń, prowadzenia korespondencji z Klientami.(art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- obowiązujących przepisów prawa – gdy przetwarzanie jest niezbędne do
§3. Okres przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do
udzielenia odpowiedzi na pytania, wyceny usług, rozwiązania problemów,
prowadzonych negocjacji lub czasu potrzebnego do załatwienia sprawy, w jakiej dane
osobowe zostały powierzone, a dalej przez czas wykonania umowy czy realizacji
usługi, a także przez czas, w którym Administrator jest obowiązany do
przechowywania dokumentów sprzedaży oraz dochodzenia roszczeń. - Jeżeli zostały zebrane w innym celu, na które użytkownik wyraził zgodę – to do czasu
wycofania zgody na ich przetwarzanie w tym celu.
§4. Odbiorcy danych osobowych
- Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika
z przepisów prawa, ze zgody klienta, oraz zakresu usług z jakich korzysta klient. - Odbiorcami danych mogą być podmioty realizujące na zlecenie Administratora
zamówienie i zajmujące się jego obsługą: pracownicy, współpracownicy, firmy
księgowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące płatności, banki,
firmy świadczące usługi marketingowe, dostawcy usług telekomunikacyjnych,
kancelarie prawne, uprawnione organy państwowe.
§5. Twoje prawa w ochronie danych osobowych
- Z uwagi na dobrowolny charakter podania swoich danych osobowych, masz prawo
- dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO)
- sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO)
- usunięcia swoich danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym” – art.
17 RODO ) - ograniczenia przetwarzania sowich danych osobowych (art. 18 RODO)
- przenoszenia swoich danych osobowych (ar. 20 RODO )
- do sprzeciwu -art. 21 RODO
- W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO, masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jego strona internetowa dostępna jest pod tym adresem: https://uodo.gov.pl/ . - W każdym czasie zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta.
Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych nie ma wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania danych dokonanych przez Administratora na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
§6. Naruszenie ochrony danych osobowych
- W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej
zwłoki, nie później niż w terminie 72 godzin po stwierdzeniu naruszenia – zgłasza je
organowi nadzorczemu –(Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych), chyba że
jest mało prawdopodobne, by naruszenie to skutkowało ryzykiem naruszenia praw lub
wolności osób fizycznych. Do zgłoszenia przekazanego organowi nadzorczemu po
upływie 72 godzin, Administrator dołącza wyjaśnienie przyczyn opóźnienia. Jeżeli
naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko naruszenia
praw lub wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadamia
osobę, której dane dotyczą, o takim naruszeniu.
II. POLITYKA COOKIES
§ 1. Co to są pliki cookies i w jakim celu są stosowane w stosunku do klientów.
- Używamy plików cookies na naszych stronach. (Podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO). - Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane
po stronie urządzenia końcowego Klienta w związku z korzystaniem ze strony
internetowej https://ddprojekt.pl/. - Przechowuje się w nim informacje, których Administrator może potrzebować, aby
dostosować się do sposobów korzystania z niego przez klienta i aby zbierać dane
statystyczne dotyczące strony. - Stosowanie plików cookies ma na celu poprawne działanie strony internetowej.
Stosowane przez Administratora pliki „cookies” są bezpieczne dla urządzeń Klienta.
W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Klientów
wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego.
Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Klienta i
dostosować Stronę Internetową indywidualnie każdemu Klientowi. Pliki „cookies”
zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na
urządzeniu oraz przypisaną wartość. - Stosowane pliki cookies mają przede wszystkim ułatwić klientowi korzystanie ze
Strony Internetowej, poprzez zapamiętanie podanych raz informacji, tak aby klient za
każdym razem nie musiał ich podawać, jak również pliki cookies służą dostosowaniu
ich zawartości, w tym prezentowanych reklam, do jego preferencji. - Pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią
danych osobowych. Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu
wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą – a tam samym
zostać uznane za dane osobowe. W stosunku do informacji zbieranych przez pliki
cookies, które mogą zostać powiązane z konkretną osobą, zastosowanie znajdują
postanowienia Polityki Prywatności, w szczególności dotyczące praw osoby, której
dane dotyczą. Informacja dotycząca informacji zbieranych przez pliki cookies jest
również udostępniana m.in. w treści klauzuli informacyjnej zamieszczonej w
widocznym i łatwo dostępnym miejscu podczas pierwszej wizyty na stronie
https://ddprojekt.pl/. - Klient może sprzeciwić działaniom podjętym przez Administratora, a w przypadku
wyrażenia zgody może być ona cofnięta w dowolnym momencie.
§2. Jakiego rodzaju pliki cookies są stosowane .
- Administrator stosuje następujące rodzaje plików „cookies”:
- Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony
Internetowej i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki.
Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia Klienta
Strony Internetowej. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie
jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z
urządzenia Klienta Strony Internetowej. - Cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony Internetowej
i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej
przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z
urządzenia Klienta Strony Internetowej. Mechanizm cookies trwałych nie
pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych
informacji poufnych z urządzenia Klienta Strony Internetowej. - Cookies” „analityczne” umożliwiają lepsze poznanie sposobu interakcji
Usługobiorcy w zakresie zawartości Strony, lepiej zorganizować jego układ.
“Analityczne” „cookies” gromadzą informacje o sposobie korzystania ze
Strony Internetowej przez Usługobiorcę, typie strony, z jakiej Usługobiorca
został przekierowany, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na
stronie Strony Internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych
osobowych Usługobiorcy, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze
Strony Internetowej.
- Cookies sesyjne: są przechowywane na urządzeniu Klienta Strony
§3. Dodatkowe informacje w sprawie cookies
- Pliki „cookies” mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć
Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Klient korzysta ze
Strony Internetowej. W tym celu mogą zostać zachowane informacje o ścieżce
nawigacji Klienta lub czasie pozostawania na danej stronie. - W zakresie informacji o preferencjach Klienta gromadzonych przez sieć reklamową
Google Klient może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików „cookies”
przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/. - Korzystamy z usług:
- Google Analytics, dostarczanych przez Google Inc. (1600 Amphitheatre
Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) w celu analityki ruchu w
Serwisie. Na jej podstawie uzyskujemy statystyki pokazujące, jak Ty i
pozostali użytkownicy korzystacie z Serwisu.
- Google Analytics, dostarczanych przez Google Inc. (1600 Amphitheatre
- W celu:
- zablokowania zbierania danych przez narzędzia analityczne Google (Analytics,
Optimize i inne), Użytkownik może w ustawieniach swojej przeglądarki
wyłączyć akceptację ciasteczek i danych witryn zewnętrznych podmiotów,
wyczyścić pliki cookies w przeglądarce internetowej, skorzystać z dodatków
blokujących narzędzia (np. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/?hl=pl)
lub korzystać z Serwisu w przeglądarce w trybie bez zapisywania informacji w
plikach cookies.
- zablokowania zbierania danych przez narzędzia analityczne Google (Analytics,
- Klient może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików
„cookies”, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki
„cookies” do urządzenia Klienta. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu
poprzednim, Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub
za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności
w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach
przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na
urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików
„cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). - Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w
Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z
informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce.
Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w
zależności od przeglądarki, której używasz:
FirefoxChromeSafariInternet Explorer / Microsoft Edge7. Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre
funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Sklepu Internetowego
Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej polityki prywatności i
polityki cookies.
Niniejsza wersja polityki prywatności i cookies obowiązuje od dnia 15.09. 2020 r.
„Wniosek o usunięcie danych osobowych ze zbioru”
Imię i nazwisko……………………………………………………………………………
Adres zamieszkania:……………………………………………………………………
Adres korespondencyjny:……………………………………………………………………..
Kod pocztowy:………………………….Miejscowość:………………………………..
Telefon kontaktowy :…………………………………………………………………….
Adres e-mail :……………………………………………………………………………..
̈ Wyrażam zgodę na przetwarzanie powyższych danych zawartych w formularzu przez
…………………………………………… z siedzibą w ……………, przy ul.
………………… na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do przesłania Pani/Panu
potwierdzenia usunięcia Pani danych z naszego systemu. Przetwarzanie powyższych danych
ma jedynie na celu usuniecie ich z naszego systemu oraz przesłanie potwierdzenia usunięcia
na wskazany w powyższym formularzu adres e-mail.